Автор конспекта:
Автор(ы): — Григорук Елена Владимировна
Место работы, должность: — ГБОУ СОШ № 845
Регион: — Город Москва
Характеристики урока (занятия) Уровень образования: — начальное общее становление
Целевая аудитория: — Родитель
Целевая аудитория: — Учащийся (студент)
Целевая аудитория: — Учитель (преподаватель)
Класс(ы): — 2 экономкласс
Предмет(ы): — Английский идиш
Цель урока: —
Знакомство с притяжательным падежем имен существительных.
Тип урока: — Урок изучения и первичного закрепления новых знаний
Учащихся в классе (аудитории): — 12
Используемые учебники и учебные пособия: —
Enjoy English М.З.Биболетова
Используемая методическая литература: —
УМК Enjoy English M.З.Биболетова
Используемое оборудование: —
СD, паутина доска
Используемые ЦОР: —
Цоры для 2 класса М.З.Биболетовой
Краткое описание: — Subject: English PB: M.Z. Biboletova Grade : the 2d form Topic: Possesive Case, sounds [i], [ ], [h] Content: Vocabulary related to animals. Describing everyday scenes and activities reviewing the Present Tense. GOALS: Students will be able to: 1.Refine skill in describing animals and things using the Present frames and Possesive Case. 2.Increase vocabulary base by 5-7 words and expressions and recombinations related to animals, everyday activities
Subject: English
PB: M.Z. Biboletova
Grade : the 2d form
Topic: Possesive Case, sounds [i], [ ], [h]
Content: Vocabulary related to animals.
Describing everyday scenes and activities reviewing the Present Tense.
GOALS:
Students will be able to:
1.Refine skill in describing animals and things using the Present frames and Possesive Case.
2.Increase vocabulary base by 5-7 words and expressions and recombinations related to animals, everyday activities
OBJECTIVES:
After learning and practicing the skills of interpersonal, interpretive and presentational modes of comunication students will correctly express:
MATERIALS:
PB. Ex.2-4 pg . 69, cards with sounds, cards with new words, poster with Grammar material- Possessive Case, listening disk with phonetic training, animal”masks for the dialogue, visual stimulus of daily activities and everyday scenes.
INTRODUCTION:
Identify animals, colours and Possesive Case. Play bingo by listening to auditory cues. Identify vocabulary of animals on visual stimulus.
DEVELOPMENT:
Model description of animals using the Present Tense and the Possesive Case. Students should answer the questions.
Файлы: Реклама Парк.doc
Размер файла: 594944 байт.