Автор конспекта:
Автор(ы): — Кузьмина Марина Васильевна

Место работы, должность: — МБОУ » Первомайская СОШ» Учительначальных классов

Регион: — Республика Чувашия

Характеристики урока (занятия) Уровень образования: — начальное общее образование

Целевая аудитория: — Учитель (преподаватель)

Класс(ы): — 3 класс

Предмет(ы): — Литературное чтение

Тип урока: — Комбинированный урок

Краткое описание: — Мероприятьие, посвященное " Ко Дню Матери"

Анне – пирĕн телей

(3-м.ш класра ирттермелли уяв сценарий.)

Залта «Аннене – парне» ятлё алё .=.н выставки пур: «Манён анне=.м» сён \керч.кл. ха=атсем =акёнса тёра==.? Сценё =инче пысёк сас паллисемпе% «Анне – пир.н телей»:- тесе =ырнё? Анне =инчен юрёсем янёра==.?

1- м.ш ертсе пыракан%

Ырё х.вел ёшшипе

Ирхи х.вел куллипе

Ырё кун пултёр!

2- м.ш ертсе пыракан%

Мартён 8-м.ш. – х.рарёмсен кун.? Ир.к парсамёр сире =урхи уяв яч.пе саламлама? Аннесен кун. яч.пе пурне те хаваслё кулё: ырё кёмёл: пысёк телей тата юрату сунатпёр?

1- м.ш ертсе пыракан%

Анне??? +ак тёватё сас паллинче ырё та лайёх туйём пытанса тёрать? Чёваш поэч.сем те аннесене халалласа нумай сёвё-юрё =ырнё: композиторсем юрё к.в.лен.?

2- м.ш ертсе пыракан%

3-м.ш класс ачисем те уяв яч.пе ал .=.сем: ха=ат: сёвё-юрё: ташёсем хат.рлен.?

(Ачасем сёвёсем вула==.?)

1) Савёнса к.тсе илетп.р

Аннесен уяв кунне

Йышёнса илсем.р тетп.р

Парнине те саламне?

2) +ак ят чи =ывёх

Чи чаплё =.р =инче

Пурёнать .м.р сывё

Кашни =ын ч.ринче?

3) Анне: санпа эп мухтанатёп:

Пёхатён ёшшён: кёмёлтан:

Ачашласа чуппа тёватён:

Мана эс вёй-хёват паратён?

4) Анне=.м: ытарми анне=.м:

Эс пуринчен те хитререх?

Эс манён кён-кёвак чечек.м:

Тата та пул чипертерех?

1- м.ш ертсе пыракан%

/ссен эс. кам пулатён?

Ыйтать манран анне?

2- м.ш ертсе пыракан%

Кашни ача професси суйласа илме тив.=л.? +акён пек .м.тленет те .нт. ача амёш.? 3-м.ш А класри в.ренекенсем \ссен космонавт пуласшён? «Митюк тухр. урама» юрё?

1- м.ш ертсе пыракан%

Анне=.м??? М.нле телей пир.нш.н эс пулни? Сансёр х.вел те ёшётмасть? Уйёх та =утатмасть: чечек те =е=ке =урмасть?

(Ачасем малалла сёвёсем вула==.?)

1) Пире кам ачашшён

Лёпкать п.ч.крен:

Чипер =ын тёвасшён

+унать ч.ререн?

2) Кам т.л.к.нче те

Курать-=ке пирех:

Килте пуринчен те

Тёрать иртерех?

3) Кам ир вучах ч.ртн. _

Апат п.=ерет:

,не суса к.н. _

Ёш с.т .=терет?

4) Е ёшё =и-пу=-и

Тимлет сан валли?

П.р-п.р инкек пулч. _

Сиплет кам алли?

5) Кам ыррён: хавассён

Пурне те пире

+апла лёш курмасёр:

Пёхса \стерет?

6) Кам пултёр? П.ле==.

Туссем вёл камне%

Вёл – пир.н телей-=ке

Вёл пир.н анне!

7) Вёл кирек хё=ан та

Чи =утё тивлет:

Анчах ман =акна та

Калассём килет?

Хёш чух эпир темш.н

Ч.рес.р пекех:

+уратнё аннеш.н

Хыпмастпёр питех?

8) Анне таврёнать-и

,= хы==ён хиртен:

Каллех тупёнать ун

Тем те п.р килте?

Ик алёшён _ пин .=

Вёл п.р пушё мар?

Эпир ёна тив.=

Куллен пулёшма?

9) Анчах та манатпёр

+авна час-часах:

,=рен пёрёнатпёр

Вёййа васкаса?

Вёл пур .м.р-.м.р

Тёвать хёй .=не

+уратнё аннем.р

Юратнё анне?

2- м.ш ертсе пыракан%

Амёш. чун т.пренч.кне юрла_юрла =ывёрттарать? Лёпкё ыйхё: ёшё т.л.к: телей сунать? +акна ачасем п.ч.кренех хёнёхса пыра==.?Хал. =еп.= сёпка юррипе х.р ачасем пуканесене =ывёрттара==.?

(«Сёпка юрри» юрё?)

1- м.ш ертсе пыракан%

Анне – чи ёшё сёмахсем те: чи хаклё парнесем те =ител.кс.р пул.= сана тав тума? ,м.р-.м.р парёмра эпир аннесен ум.нче?

1) Тавах: аннем: =уратнёшён:

Юрла-юрла сиктерн.ш.н

Лёпканёшён: юратнёшён:

Ч.ке= ч.лхи пиллен.ш.н?

2) Тавах: аннем: =уратнёшён:

Ятла-ятла в.рентн.ш.н?

Ятланашён: юратнёшён:

Шёпчёк юрри пиллен.ш.н?

3) Тавах: аннем: =уратнёшён:

Салху чухне х.рхенн.ш.н?

Х.рхенн.ш.н: юратнёшён:

Чечексене пиллен.ш.н?

4) Тавах: аннем: =уратнёшён:

Мёшёр =унат \стерн.ш.н:

/стерн.ш.н: юратнёшён:

С\нми телей пиллен.ш.н?

5) Кам пире ёс-тён парать:

Ачашлать е хётёрать?

Вёл – анне: манми анне?

Тавтапу= сана: анне!

(«Пир.н анне» юрё янёрать)

2- м.ш ертсе пыракан%

Поэтсем аннене ахахпа та: =утё =ёлтёрпа та: чи хитре чечекпе те танлаштара==.? Пир.н ачасем те =авён =инченех каласшён?

1) Ылтён мар-ши эс: анне?

К.м.л мар-ши эс: анне?

Ылтён пек ай хаклё-=ке:

К.м.л пек ай сумлё-=ке?

2) Шёпчёк мар-ши эс: анне?

Е сар кайёк эс: анне?

+ут х.вел: чечек: ахах-

Ырлама =итмест сёмах?

Эс нимрен те лайёхрах:

Пуринчен те хаклёрах?

4) +ёлтёр мар-ши эс: анне?

Уйёх мар-шиэс: анне?

+ёлтёр пек х.лхемл.-=ке:

Уйёх пек илемл.-=ке?

5) Пёхрём та анне =ине _

Сар х.вел пек ун кулли?

Ма тесесс.н манн анне

+.р =инче чи илемли?

6) Анне кулли_

Х.вел =ути:

Анне кулли_

Чи илемли?

Анне кулсан

Чунра аван%

Юрлас килет:

Ташлас килет?

(Ташё?)

В.ренекен сёвё вулать%

Т\пере пиншер =ут =ёлтёр

+уталать-=ке йёлтёр-йёлтёр?

Кам-ши =утнё в.сене?

Ма \кме==. =.р =ине?

В.сене п.рле пухатпёр:

+ёлтёрсен пуххи тёватпёр:

Мартён саккёрм.ш кунне

Парнелет.п аннене?

(Амёш.сене парне пара==.?)

Ача сёвё вулать%

Ырё т.сл.х эс маншён: аннем:

Пурёнсамчч. ялан: пурёнсам:

Эс. панё пехил .м.ре

Упранать манён чун-ч.ремре?

Пурте ура =ине тёрса юрё юрла==.? («Пусть всегда будет мама» юрё?)

Яланах х.вел пултёр:

Яланах т\пе пултёр:

Яланах анне пултёр:

Яланах эп пулам!

Ертсе пыракансем%

Сывлёхлё: телейл. пулёр: аннем.рсем!

Эпир сире пит. юрататпёр!

Файлы: Приложение 5.docx
Размер файла: 11081 байт.

( план – конспект урока 1 класс 5 класс. 6 класс 7 класс 8 класс 9 класс 10 класс Английский язык Литературное чтение Математика Музыка ОБЖ Окружающий мир Оренбургская область Физика ЦОР алгебра биология викторина внеклассное мероприятие география геометрия здоровье игра информатика история классный час конкурс конспект урока краеведение кроссворд литература начальная школа обществознание презентация программа проект рабочая программа русский язык тест технология урок химия экология