Автор конспекта:
Автор(ы): — Кузьмина Марина Васильевна
Место работы, должность: — МБОУ » Первомайская СОШ» Учительначальных классов
Регион: — Республика Чувашия
Характеристики урока (занятия) Уровень образования: — начальное общее образование
Целевая аудитория: — Учитель (преподаватель)
Класс(ы): — 3 класс
Предмет(ы): — Литературное чтение
Тип урока: — Комбинированный урок
Краткое описание: — Мероприятьие, посвященное " Ко Дню Матери"
Анне – пирĕн телей
(3-м.ш класра ирттермелли уяв сценарий.)
Залта «Аннене – парне» ятлё алё .=.н выставки пур: «Манён анне=.м» сён \керч.кл. ха=атсем =акёнса тёра==.? Сценё =инче пысёк сас паллисемпе% «Анне – пир.н телей»:- тесе =ырнё? Анне =инчен юрёсем янёра==.?
1- м.ш ертсе пыракан%
Ырё х.вел ёшшипе
Ирхи х.вел куллипе
Ырё кун пултёр!
2- м.ш ертсе пыракан%
Мартён 8-м.ш. – х.рарёмсен кун.? Ир.к парсамёр сире =урхи уяв яч.пе саламлама? Аннесен кун. яч.пе пурне те хаваслё кулё: ырё кёмёл: пысёк телей тата юрату сунатпёр?
1- м.ш ертсе пыракан%
Анне??? +ак тёватё сас паллинче ырё та лайёх туйём пытанса тёрать? Чёваш поэч.сем те аннесене халалласа нумай сёвё-юрё =ырнё: композиторсем юрё к.в.лен.?
2- м.ш ертсе пыракан%
3-м.ш класс ачисем те уяв яч.пе ал .=.сем: ха=ат: сёвё-юрё: ташёсем хат.рлен.?
(Ачасем сёвёсем вула==.?)
1) Савёнса к.тсе илетп.р
Аннесен уяв кунне
Йышёнса илсем.р тетп.р
Парнине те саламне?
2) +ак ят чи =ывёх
Чи чаплё =.р =инче
Пурёнать .м.р сывё
Кашни =ын ч.ринче?
3) Анне: санпа эп мухтанатёп:
Пёхатён ёшшён: кёмёлтан:
Ачашласа чуппа тёватён:
Мана эс вёй-хёват паратён?
4) Анне=.м: ытарми анне=.м:
Эс пуринчен те хитререх?
Эс манён кён-кёвак чечек.м:
Тата та пул чипертерех?
1- м.ш ертсе пыракан%
/ссен эс. кам пулатён?
Ыйтать манран анне?
2- м.ш ертсе пыракан%
Кашни ача професси суйласа илме тив.=л.? +акён пек .м.тленет те .нт. ача амёш.? 3-м.ш А класри в.ренекенсем \ссен космонавт пуласшён? «Митюк тухр. урама» юрё?
1- м.ш ертсе пыракан%
Анне=.м??? М.нле телей пир.нш.н эс пулни? Сансёр х.вел те ёшётмасть? Уйёх та =утатмасть: чечек те =е=ке =урмасть?
(Ачасем малалла сёвёсем вула==.?)
1) Пире кам ачашшён
Лёпкать п.ч.крен:
Чипер =ын тёвасшён
+унать ч.ререн?
2) Кам т.л.к.нче те
Курать-=ке пирех:
Килте пуринчен те
Тёрать иртерех?
3) Кам ир вучах ч.ртн. _
Апат п.=ерет:
,не суса к.н. _
Ёш с.т .=терет?
4) Е ёшё =и-пу=-и
Тимлет сан валли?
П.р-п.р инкек пулч. _
Сиплет кам алли?
5) Кам ыррён: хавассён
Пурне те пире
+апла лёш курмасёр:
Пёхса \стерет?
6) Кам пултёр? П.ле==.
Туссем вёл камне%
Вёл – пир.н телей-=ке
Вёл пир.н анне!
7) Вёл кирек хё=ан та
Чи =утё тивлет:
Анчах ман =акна та
Калассём килет?
Хёш чух эпир темш.н
Ч.рес.р пекех:
+уратнё аннеш.н
Хыпмастпёр питех?
8) Анне таврёнать-и
,= хы==ён хиртен:
Каллех тупёнать ун
Тем те п.р килте?
Ик алёшён _ пин .=
Вёл п.р пушё мар?
Эпир ёна тив.=
Куллен пулёшма?
9) Анчах та манатпёр
+авна час-часах:
,=рен пёрёнатпёр
Вёййа васкаса?
Вёл пур .м.р-.м.р
Тёвать хёй .=не
+уратнё аннем.р
Юратнё анне?
2- м.ш ертсе пыракан%
Амёш. чун т.пренч.кне юрла_юрла =ывёрттарать? Лёпкё ыйхё: ёшё т.л.к: телей сунать? +акна ачасем п.ч.кренех хёнёхса пыра==.?Хал. =еп.= сёпка юррипе х.р ачасем пуканесене =ывёрттара==.?
(«Сёпка юрри» юрё?)
1- м.ш ертсе пыракан%
Анне – чи ёшё сёмахсем те: чи хаклё парнесем те =ител.кс.р пул.= сана тав тума? ,м.р-.м.р парёмра эпир аннесен ум.нче?
1) Тавах: аннем: =уратнёшён:
Юрла-юрла сиктерн.ш.н
Лёпканёшён: юратнёшён:
Ч.ке= ч.лхи пиллен.ш.н?
2) Тавах: аннем: =уратнёшён:
Ятла-ятла в.рентн.ш.н?
Ятланашён: юратнёшён:
Шёпчёк юрри пиллен.ш.н?
3) Тавах: аннем: =уратнёшён:
Салху чухне х.рхенн.ш.н?
Х.рхенн.ш.н: юратнёшён:
Чечексене пиллен.ш.н?
4) Тавах: аннем: =уратнёшён:
Мёшёр =унат \стерн.ш.н:
/стерн.ш.н: юратнёшён:
С\нми телей пиллен.ш.н?
5) Кам пире ёс-тён парать:
Ачашлать е хётёрать?
Вёл – анне: манми анне?
Тавтапу= сана: анне!
(«Пир.н анне» юрё янёрать)
2- м.ш ертсе пыракан%
Поэтсем аннене ахахпа та: =утё =ёлтёрпа та: чи хитре чечекпе те танлаштара==.? Пир.н ачасем те =авён =инченех каласшён?
1) Ылтён мар-ши эс: анне?
К.м.л мар-ши эс: анне?
Ылтён пек ай хаклё-=ке:
К.м.л пек ай сумлё-=ке?
2) Шёпчёк мар-ши эс: анне?
Е сар кайёк эс: анне?
+ут х.вел: чечек: ахах-
Ырлама =итмест сёмах?
Эс нимрен те лайёхрах:
Пуринчен те хаклёрах?
4) +ёлтёр мар-ши эс: анне?
Уйёх мар-шиэс: анне?
+ёлтёр пек х.лхемл.-=ке:
Уйёх пек илемл.-=ке?
5) Пёхрём та анне =ине _
Сар х.вел пек ун кулли?
Ма тесесс.н манн анне
+.р =инче чи илемли?
6) Анне кулли_
Х.вел =ути:
Анне кулли_
Чи илемли?
Анне кулсан
Чунра аван%
Юрлас килет:
Ташлас килет?
(Ташё?)
В.ренекен сёвё вулать%
Т\пере пиншер =ут =ёлтёр
+уталать-=ке йёлтёр-йёлтёр?
Кам-ши =утнё в.сене?
Ма \кме==. =.р =ине?
В.сене п.рле пухатпёр:
+ёлтёрсен пуххи тёватпёр:
Мартён саккёрм.ш кунне
Парнелет.п аннене?
(Амёш.сене парне пара==.?)
Ача сёвё вулать%
Ырё т.сл.х эс маншён: аннем:
Пурёнсамчч. ялан: пурёнсам:
Эс. панё пехил .м.ре
Упранать манён чун-ч.ремре?
Пурте ура =ине тёрса юрё юрла==.? («Пусть всегда будет мама» юрё?)
Яланах х.вел пултёр:
Яланах т\пе пултёр:
Яланах анне пултёр:
Яланах эп пулам!
Ертсе пыракансем%
Сывлёхлё: телейл. пулёр: аннем.рсем!
Эпир сире пит. юрататпёр!
Файлы: Приложение 5.docx
Размер файла: 11081 байт.